FORMULARZ REKLAMACJI
Reklamacja
- Proces reklamacji:
- A) Klient w pierwszej kolejności powinien przeanalizować szczegółowo warunki, jakie zapisane zostały w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do zakupionego towaru, sprawdzić kto jest gwarantem, co obejmuje gwarancja oraz gdzie należy się zgłosić.
- B) Jeżeli zakupiony towar nie posiada dokumentu gwarancyjnego lub jego postanowienia okażą się niewystarczające, Klient ma możliwość reklamacji towaru w Sklepie partnerskim.
- C) W przypadku reklamowania towaru w Sklepie partnerskim, należy najpierw przesłać właściwy elektroniczny formularz reklamacji. Zawiadomienia o wykryciu wad towaru, Klient dokonuje wyłącznie poprzez wysłanie, za pomocą Portalu WYKLADZINA.PL, elektronicznego formularza reklamacji.
- D) W ciągu 14 dni od przesłania elektronicznego formularza reklamacji (z uwzględnieniem punktu 9), Sklep partnerski powinien dokonać jego weryfikacji oraz skontaktować się z Klientem, celem:
- poinformowania o potrzebie uzupełnienia lub poprawienia elektronicznego formularza reklamacji;
- oświadczenia o pozytywnym rozpatrzeniu formularza zwrotu oraz uzgodnienia terminu i sposobu dostarczenia przez Klienta reklamowanego towaru do Sklepu partnerskiego;
- powiadomienia o braku podstaw do reklamacji towaru.
- E) W przypadku uwzględnienia reklamacji, towar wraz z dowodem zakupu, tj. paragonem fiskalnym lub fakturą VAT, powinien zostać dostarczony przez Klienta w fabrycznym opakowaniu wraz ze wszystkimi elementami znajdującymi się w jego wyposażeniu, na adres Sklepu partnerskiego, w którym został zakupiony.
- niezgodności towaru z zamówieniem;
- braku, określonych w opisie, właściwości lub cech towaru;
- wad fabrycznych towaru;
- wydania towaru w stanie niezupełnym.
- naprawie towaru;
- wymianie towaru;
- odstąpieniu od umowy i zwrocie kosztów zakupu towaru, pod warunkiem, że wady są istotne;
- nie uwzględnieniu reklamacji.